ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

 

 

  1. BEVEZETÉS

 

1.1. A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: "ÁSZF") a www.lisse.hu weboldalon (a továbbiakban: "Weboldal" vagy "Webáruház") a Lissé Édességgyár Kft. (a továbbiakban: "Eladó") által végzett termékértékesítésre vonatkoznak, az Eladó és a Webáruházban vásárlók (a továbbiakban: "Vevő(k)") közötti jogviszony feltételeit határozzák meg. A Webáruházból illetve a Weboldalon keresztül az ÁSZF-ben meghatározott feltételek mellett lehet vásárolni. A Webáruházból történő vásárlással a Vevő elfogadja az ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Vevő és az Eladó között létrejövő adásvételi szerződés részét képezi.

 

1.2. Az ÁSZF rendelkezéseit az Eladó a jogszabályok keretei között jogosult módosítani. Az ÁSZF esetleges módosítása a Weboldalon történő megjelenéstől hatályos. Az esetleges módosítások az addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

 

1.3. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

 

1.4. Az ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, azokat az Eladó nem iktatja.

 

1.5. Az Eladó vonatkozásában nem áll rendelkezésre a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex, az Eladó semmilyen magatartási kódexnek nem veti alá magát.

 

 

  1. AZ ELADÓ

 

A Webáruház üzemeltetője az Eladó, az Eladó adatai az alábbiak:

Lissé Édességgyár Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 8360 Keszthely, Külső-Zsidi utca 2.
Cégjegyzékszám: 20-09-066748
Adószám: 13467542-2-20
Postacím: 8360 Keszthely, Külső-Zsidi utca 2.
Telefonszám: +36 /83 510-651

Fax: +36 /83 510-650
E-mail cím: info@lisse.hu

 

A tárhelyszolgáltató neve, székhelye, e-mail címe:

Shopify Inc.
150 Elgin St, Suite 800, Ottawa, ON, K2P 1L4, Kanada
Telefon: +18883290139
E-mail: support@shopify.com

 

 

  1. A SZERZŐDÉS TÁRGYA, A TERMÉKEK

 

3.1. A Weboldalon eladásra kínált termékek az Eladó által elsősorban a Lissé és CocoMax márkanéven gyártott és forgalmazott édesipari termékek.

 

3.2. Az Eladó a Webáruházban megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban ad tájékoztatást. A Weboldalon eladásra kínált termékek bemutatására használt képek eltérhetnek a valódi megjelenéstől, tekintettel arra, hogy ez – a fényképek, illetve színek tekintetében – függ a használt webböngésző és monitor beállításától.

A Vevő tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy a termékek minőségében és fő tulajdonságokban megegyeznek a Weboldalon az adott típusú termékhez kapcsolódó fényképen és részletes leírásban szereplő termékkel, azzal, hogy a Weboldalon szereplő fénykép illusztráció, így a termék színében, kisebb részleteiben a Weboldalon szereplő fényképtől eltérhet.

 

 

  1. VÁSÁRLÁS MENETE, MEGRENDELÉS

 

4.1. A Weboldalon a kereső funkció (a Weboldal felső menüsávjában található „Keresés…” mező) vagy az egyes termékkategóriák közötti böngészés segítségével lehet megkeresni és a kiválasztani a Vevő által megrendelni kívánt terméket. A kiválasztott termékről bővebb információ - így különösen termékleírás, összetétel, tápanyagtáblázat, fogyasztási javaslat és allergén információ - állhat rendelkezésre a termékhez tartozó aloldalon illetve leírásban. A termékhez tartozó aloldalon – amennyiben az adott termék esetében lehetséges illetve elérhető – kiválasztható a termék kiszerelése, ízesítése és a megrendelni kívánt darabszám.

 

4.2. A termékhez tartozó aloldalon a „Kosárba Rakom” gomb megnyomásával kerül a termék a virtuális bevásárlókocsiba. A Weboldal jobb felső sarkában található bevásárlókocsi ikonra kattintva megjelenik a kiválasztott termék(ek)re vonatkozó információs tábla, ahol a Vevő ellenőrizheti a megrendelés előtt a kiválasztott termék(ek) mennyiségét, ízét és kiszerelését, és ha szükséges, a megfelelő módosításokat elvégezheti.

 

4.3. Amennyiben a kosár tartalma megfelelő, a Vevő az információs táblán található a „Kosárhoz” gombra kattintva még egyszer áttekintheti a kosár tartalmát, a termék(ek) típusát, egységárát, kiszerelését, mennyiségét és a megrendelni kívánt termék(ek) vételárának összegét. Az ÁSZF és adatkezelési tájékoztató elfogadása (az „Elfogadom az ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatót” szöveg előtti jelölőnégyzet kipipálásával) után a „Tovább a Fizetésre” gombra kattintva a következő lapon megkezdhető a megrendeléshez szükséges adatok megadása. A „Vásárlás Folytatása” gombra kattintva további termékek válaszhatók ki és adhatók a kosár tartalmához.

 

4.4. Ezt követően kiválasztható, hogy regisztrációval vagy anélkül történjen a megrendelés leadása. Regisztrált Vevőként a „Már regisztráltál?” szöveg melletti "Belépés” gombra kattintva az e-mail cím és jelszó megadásával lehet a továbblépni. A regisztráció folyamatáról a 9. (Regisztráció) pontban nyújtunk részletes tájékoztatást.

 

4.5. Nem regisztrált Vevőként az aktuális oldalon meg kell adni a kapcsolattartáshoz szükséges e-mail címet és a szállítási adatokat: vezetéknév és keresztnév, cím, város vagy település, házszám, ország, irányítószám, telefonszám.

 

4.6. Az adatok megadását követően "Adatok elmentése következő rendeléshez, új fiók létrehozása" szöveg előtti jelölőnégyzet kipipálásával arra is van lehetőség, hogy a megadott adatok a jövőbeli vásárlások érdekében elmentésre kerüljenek.

 

4.7. A következő oldal a "Tovább a szállítási módokhoz" gomb lenyomásával érhető el. Itt módosíthatók a kapcsolattartásra szolgáló e-mail cím és a szállítási adatok, és itt kerül megadásra a szállítási mód. A termékek szállításának módja a GLS futárszolgálaton keresztül történő házhozszállítás.

 

4.8. A következő oldal a "Tovább a fizetési módra" gomb lenyomásával érhető el. Itt lehetőség van a SimplePay rendszerén keresztüli bankkártyás vagy utánvétellel történő fizetés kiválasztására, mely utóbbi esetben a termékek kézbesítésekor a vételár teljes összegét közvetlenül a kézbesítő személynek kell megfizetni. Ezen az oldalon megadható a szállítási címtől eltérő számlázási cím is.

 

4.9. A következő oldal az "Áttekintés" gomb lenyomásával érhető el. A „Rendelés áttekintése” oldalon a megrendelés elküldését megelőzően ellenőrizhetők és módosíthatók a következő adatok: kapcsolat (e-mail cím), szállítási adatok, szállítási mód, fizetési mód, valamint megtekinthető a megrendelni kívánt termékek teljes vételára, a vételár ÁFA-tartalma és a szállítás díja.

 

4.10. A képernyő jobb oldalán a rendelési folyamat során megjelenítésre kerülnek megrendelni kívánt termék(ek) lényeges tulajdonságai (terméknév, típus, kiszerelés, mennyiség, ízesítés), a termék(ek)ért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összege és az azon felül felmerülő valamennyi költség (így különösen a szállítási díj), így azokról a Vevő a szerződés megkötését megelőzően világos és közérthető tájékoztatást kap.

 

4.11. A „Megrendelés leadása” gomb lenyomásával véglegesíthető a megrendelés, ezzel a megrendelt termékek adásvétele tekintetében szerződéses ajánlat kerül megküldésre. A „Megrendelés leadása” gomb lenyomása a megrendelt termékek vételárára vonatkozó fizetési kötelezettséget vonja maga után.

 

4.12. Ezt követően bankkártyás fizetési mód választása esetén a Vevő átirányításra kerül a fizetési szolgáltató weboldalára. A fizetés megtörténtét követően a Weboldalon Vevő tájékoztatást kap a sikeres megrendelésről, illetve a megrendelés megerősítéséről külön e-mail üzenetet küldünk.

 

4.13. A megrendelt termékekre vonatkozóan az adásvételi szerződés az Eladó és a Vevő között a Vevő által a fentiek szerint kitöltött megrendelésben meghatározott adatokkal és az ÁSZF szerinti feltételekkel jön létre. Emiatt nagyon fontos, hogy a megrendelési folyamat során az adatok pontosan kerüljenek megadásra.

 

4.14. Vevőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Vevő már a következő oldalra lépett). Vevő a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Vevő hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Vevőre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti, és megakadályozhatja a szerződés létrejöttét illetve teljesítését.

 

4.15. A Webáruházban eladásra kínált termékeket online vásárlással vásárolhatók meg. A Webáruház termékeire e-mailben, telefonon leadott megrendeléseket nem áll módunkban elfogadni. A Weboldalon található információkat rendszeresen ellenőrizzük és frissítjük, de pontatlanságok, véletlen hibák, elírások előfordulhatnak, melyekért nem tudunk felelősséget vállalni.

 

4.16. A Weboldalon csak a készlet erejéig vásárolhatóak meg a termékek.

 

 

  1. ÁRAK

 

5.1. A Webshopban megjelölt árak a megrendelés leadásának időpontjában érvényes listaárak, amelyek bruttó árak, és az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási díjat. A szállítás díja a megrendelés véglegesítése előtt a "Rendelés áttekintése" oldalon kerül meghatározásra, illetve elérhető a Szállítás menüpont alatt.

 

5.2. Technikai hiba esetén előfordulhat, hogy hibás ár szerepel a Weboldalon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Vevő ajánlatát) a hibás áron az Eladónak nem áll módjában elfogadni, és nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés. Amennyiben Vevő hibás áron tesz ajánlatot, és azt a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, az nem minősül az ajánlat elfogadásának az Eladó részéről. Hibás áron történő ajánlattétel esetén az Eladó felhívhatja az Vevő figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. Vevő a hibás ár helyett az Eladó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

 

 

  1. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS VISSZAIGAZOLÁS

 

6.1. A beérkezett megrendelés feldolgozását az Eladó késedelem nélkül megkezdi.

 

6.2. Az Eladó megrendelést annak megküldését követő 48 órán belül visszaigazolja a megrendelésben feltüntetett email címre küldött elektronikus levélben. Amennyiben a Vevő helytelenül töltötte ki a megrendelésnél kért adatait, úgy az Eladó a megrendelést sem visszaigazolni, sem teljesíteni nem tudja. A megrendelés nem helyes kitöltéséből eredő kényelmetlenségekért, károkért felelősséget az Eladó nem vállal.

 

6.3. Amennyiben a visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg a Vevőhöz, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

 

6.4. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

 

6.5. A visszaigazolás kizárólag a megrendelés megérkezését és nem annak elfogadását, vagyis nem a szerződés felek közötti létrejöttét bizonyítja. A megrendelt termékek értékesítésére vonatkozó szerződés a felek között akkor jön létre, amikor az Eladó e-mailben tájékoztatja a Vevőt a megrendelés elfogadásáról és a teljesítésről, azaz a termékek fuvarozónak való átadásáról. Amennyiben a megrendelést valamilyen okból kifolyólag az Eladó nem tudja az ÁSZF szerinti feltételekkel teljesíteni, úgy erről a megrendelés visszaigazolását követően a lehető leghamarabb e-mailben értesíti a Vevőt.

 

 

  1. FIZETÉSI FELTÉTELEK

 

7.1. A Webshopban kétféle fizetési mód közül lehet választani: bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül, vagy utánvéttel, mely esetben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a csomag átvételekor a kézbesítő futárnak kell fizetni készpénzben vagy bankkártyával.

 

7.2. Bankkártyás fizetés esetén a Webshop az OTP Mobil Kft. által biztosított biztonságos SimplePay szolgáltatáson keresztüli fizetési megoldást használja. A SimplePay Szolgáltatást bárki jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el az "OTP Mobil Kft. SIMPLEPAY SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉRE VONATKOZÓ ÁLTALÁNOS FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEKBEN" a továbbiakban: "SimplePay ÁSZF") foglaltakat, és a tranzakció teljesítéséhez szükséges adatokat megadja. A fizetési rendszer használata során elfogadott kártyatípusok: Visa, MasterCard, American Express, Visa Electron, Maestro (a Visa Eelectron és a Maestro kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát, így mennyiben a kibocsátó bank ezt engedélyezte, abban az esetben a rendszer képes elfogadni). A SimplePay szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban az OTP Mobil Kft.-vel szemben a Vevőt külVevő díj vagy más költség nem terheli.

 

7.3. A bankkártyás fizetés lépései:

(i) A Vevő a fentiek szerint a Webshopban kiválasztja a megrendelni kívánt termékeket.

(ii) A rendelési folyamat utolsó lépéseként a „Megrendelés leadása” gomb lenyomása a Vevőt a SimplePay felületére irányítja át.

(iii) A SimplePay rendszer online felülete az OTP Mobil Kft. által üzemeltetett biztonságos online fizetési felület, ahol meg kell adni a bankkártya adatait. A SimplePay rendszer a kártya adatait nem tárolja, és azokhoz az OTP Mobil Kft. később sem fér hozzá.

(iv) Az OTP Mobil Kft. a megadott bankkártya adatokat banki engedélyeztetésre (ún. authorizációra) továbbítja. Amennyiben az engedélyezés sikeres, úgy a bank a bankkártyát megterheli a megrendelt termék(ek) ellenértékének összegével.

(v) A tranzakció megtörténtéről az OTP Mobil Kft. értesíti az Eladót is, amely ez alapján teljesíti a megrendelést.

 

 

  1. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

 

8.1. A Vevő által megrendelt termék(ek) szállítása GLS Futárszolgálat útján történik. A becsült szállítási időről a Vevő visszaigazoló e-mailben kerül tájékoztatásra. A becsült szállítási idő általában 3 munkanap.

 

8.2. Szállítási díjak:

  • 000,- Ft (bruttó) összérték alatti vásárlás esetén a 990,- Ft.
  • 000,- Ft (bruttó) összérték feletti vásárlás esetén a kiszállítás Magyarország területén ingyenes

 

8.3. Magyarországon kívüli címre az Eladó a termékek szállítását nem vállalja.

 

8.4. A becsült szállítási idők csak tájékoztatásul szolgálnak, és a feladás időpontjától számolandók. A szállítási időtől való eltérés nem minősül az Eladó szerződésszegésének, és az ebből eredő károkért az Eladó nem tartozik felelősséggel.

 

8.5.A Vevő a megrendelt termék átvételekor köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson vagy a terméken, jegyzőkönyv felvételét kérheti a futártól. 


A COVID-19 vírus okozta körülmények miatt esetlegesen elrendelt különleges jogrend fennállásáig a termék Vevő általi átvételét – a Vevő általi aláírás helyett - a kézbesítő futár által rögzített szolgáltatás kód (CLD) tanúsítja. A szolgáltatási kód -ellenkező bizonyításig- tanúsítja a termék mennyiségi és minőségi átvételét, amely azt jelenti, hogy az átvételt követően a Vevő kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után az Eladónak nem áll módjában utólagos mennyiségi és minőségi reklamációt elfogadni.

Az érintés nélküli kézbesítésről az aktuális részletes információ a GLS Hungary honlapján olvasható (https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek).

 

8.6. Az Eladónak a megrendelt termékeknek a futártól történő átvételét követően nem áll módjában a Vevő olyan hibás teljesítésre vonatkozó kellékszavatossági igényét elfogadni, amelyet a Vevő a megrendelt termékeknek az átvételkor történő megtekintésével észrevett, vagy kellő gondossággal eljárva észre kellett volna vennie.

 

8.7. Amennyiben a megrendelt termékek átvétele a Vevőnek felróható okból hiúsul meg, a Vevő köteles az Eladónál az ezzel kapcsolatban felmerülő többletköltségeket megtéríteni.

 

8.8. A megrendelt termékek átvétele az Eladó által meghatározott időponttól vagy a futár értesítésétől számítottan 14 napig lehetséges. Amennyiben erre a Vevőnek felróható okból nem kerül sor, illetve amennyiben a Vevő a részére kézbesített küldeményt harmadik alkalommal sem veszi át (a kézbesítési kísérlet három egymást követő alkalommal sikertelen), az Eladó jogosult a szerződéstől elállni, és Vevő köteles az Eladónak a meghiúsult kézbesítéssel kapcsolatos minden költségét és kárát megtéríteni.

 

8.9. Amennyiben a Vevő téves vagy hibás szállítási címet ad meg a megrendelésben, és így a kézbesítés lehetetlen, úgy a teljesítés elmaradásáért az Eladó nem tartozik felelősséggel. Ebben az esetben az Eladó a szállítás meghiúsulásáról való értesülést követő 5 munkanapon belül e-mailben értesíti az érintett Vevőt erről a tényről, és felhívja arra, hogy adja meg a helyes szállítási címet. Amennyiben a Vevő kéri a termék ismételt szállítását a megadott helyes címre, úgy a szállítási költség a Vevőt terheli. Amennyiben a Vevő a helyes szállítási címet nem adja meg, a szerződés megszűnik, és a téves szállítási cím megadásából eredő szállítási költség a Vevőt terheli.

 

 

  1. REGISZTRÁCIÓ

 

 

9.1. A Webáruházban történő megrendeléshez és vásárláshoz a Vevőnek nem kötelező regisztrálnia magát. Amennyiben a Vevő nem kíván regisztrálni, úgy a kívánt termék(ek) kiválasztását követően, a 4. pontban foglaltak szerint kell megadnia a megrendeléshez és annak teljesítéséhez szükséges adatokat.

 

9.2. A regisztrációs adatlap a Weboldal jobb felső sarkában található "Fiók" megjelölésű ikon kiválasztásával, majd a "Belépés" aloldalon a "Regisztráció" szövegre kattintva érhető el, ahol a következő adatokat kell megadni: vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, jelszó.

 

9.3. A regisztrációs kérelem benyújtásához az Adatkezelési tájékoztató elfogadására vonatkozó jelölőnégyzet kipipálása és a "Regisztrálok" gomb lenyomása szükséges.

 

9.4. A regisztráció feltétele, hogy Vevő az ÁSZF-et, és az adatkezelési tájékoztatót elolvassa, ezáltal megismerje és azt magára nézve kötelezőnek ismerje el.

 

9.5. A Vevő köteles valamennyi adatát a valóságnak megfelelően megadni. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt az Eladó jogosult törölni, vagy jogosult az adatok valódiságát ellenőrizni. Az adatok valódiságának bizonyításával felmerült költségek a Vevőt terhelik.

 

9.6. A Vevő kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy az Eladó a Vevő által hibásan megadott adatok következtében a Vevőnél esetlegesen felmerülő többletköltségekért, illetve károkért nem vállal felelősségét és lemond miden ebből adódó igényéről (beleértve a következmény károkat is).

 

9.7. A Vevő kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja, hogy általa hibásan megadott adatok következtében az Eladónál felmerülő többletköltségekért, illetve károkért a Vevő felelősséggel tartozik. Az Eladó nem felel a Vevőt ért azon károkért sem, amelyek abból adódnak, hogy a Vevő a jelszavát elfelejti, vagy harmadik személy számára megismerhetővé teszi. Az Eladó továbbá semmilyen formában nem vállal felelősséget a Vevő által helytelenül megadott adatokból eredendő téves teljesítésért.

 

9.8. A regisztráció során megadott adatokhoz a Vevő bármikor jogosult hozzáférni és megváltoztatni, feltéve, hogy a változások a valóságnak megfelelnek. A Vevő jogosult továbbá a regisztráció során megadott adatait törölni, vagy töröltetni az Eladóval. A Vevő kérésére törölt adatok az Eladó szerződésszerű teljesítését akadályozhatják vagy lehetetlenné tehetik, ezért az Eladó semmilyen formában nem vállal felelősséget azért, ha a Vevő megrendelését azért nem tudja teljesíteni, mert a Vevő a regisztráció során megadott adatait törölte vagy töröltette.

 

9.9. A sikeres regisztrációról a Vevő visszaigazolást kap a regisztráció során megadott e-mail címre.

 

 

  1. ELÁLLÁS JOGA

 

10.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a alapján a termék - több termék esetében, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék - átvételétől számított 14 napon belül Vevőnek joga van indokolás nélkül elállni a termék vonatkozásában létrejött adásvételi szerződéstől (általános elállás). Ez nem érinti a Vevő azon jogát, hogy elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

 

10.2. Az Eladó tájékoztatja a Vevőt, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés d) és e) pontjai alapján a Vevő nem gyakorolhatja az elállás jogát romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, illetve olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

 

10.3. Elállás esetében az Eladó köteles a termékért kifizetett vételárat a szállítási díjjal együtt visszatéríteni a Vevőnek legkésőbb az elállásról való tudomásszerzést követő 14 napon belül. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a Vevőnek visszajáró összeget, amíg a Vevő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvétellel feladott küldeményeket az Eladónak nem áll módjában elfogadni.

 

10.4. Ha a Vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn a visszatérítési kötelezettség.

 

10.5. A Vevő a termék jellegének és tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

10.6. Amennyiben a Vevő elállási jogával kíván élni, azt a kapcsolati adatok között megadott elérhetőségeken postai úton vagy a https://www.lisse.hu/pages/termekvisszakuldes oldalon található elektronikus űrlap kitöltésével teheti meg, hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára.

 

10.7. Postai levél útján történő elállásnál az Eladó a levél postára adásának dátumát veszi figyelme a 14 nap számításakor. Kérjük, hogy a levelet ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

 

10.8. Az elállási jog gyakorlásához a www.lisse.hu weboldalon található, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében írt, külön nyilatkozatminta is használható.

 

10.9. Ha a Vevő eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vevő a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

 

10.10. Az elállással érintett terméket kérjük, hogy a fentiek szerint juttassa vissza az Eladó címére (Lissé Édességgyár Kft., 8360 Keszthely, Külső-Zsidi utca 2.). A visszaküldéssel kapcsolatosan felmerülő költségek a Vevőt terhelik.

 

10.11. Elállás esetén az Eladó a Vevőnek visszajáró összeget a Vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon vagy a Vevő által kifejezetten elfogadott módon téríti vissza. A Vevő által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám, vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladót felelősség nem terheli.

 

 

 

  1. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

 

A kellékszavatossági, termékszavatossági és jótállási jogok érvényesítésével kapcsolatosan az Eladó az alábbi tájékoztatást nyújtja.

 

11.1. Kellékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Lissé Édességyár Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Lissé Édességgyár Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

11.2. Termékszavatosság

 

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

11.3. Jótállás

 

Hibás teljesítés esetén a kötelező jótállásra vonatkozó jogszabályi rendelkezések alapján az Eladó jótállásra köteles. A Webáruházban eladásra kínált termékek esetében a jogszabályi rendelkezések kötelező jótállást nem írnak elő.

Amennyiben a visszaküldött termékre vonatkozóan az Eladó nem tartozik szavatossági kötelezettséggel a fent leírtak alapján, úgy erről a Vevőt tájékoztatja, és a terméket a Vevő költségére utánvétellel postázza vissza a Vevőnek. Egyebekben a megalapozott szavatossági igény teljesítésének költségei (ideértve a javítás/csere és a postázás költségeit is) az Eladót terhelik.

 

 

  1. PANASZKEZELÉS, FOGYASZTÓ JOGOK ÉRVÉNYESÍTÉSE

 

12.1. Amennyiben a Vevőnek bármely kifogása, panasza van a Weboldallal, a létrejött szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti 2. pontban (Eladó) rögzített elérhetőségen postai úton, vagy a Weboldal "Kapcsolat" menüpontja, vagy "Termékvisszaküldés" menüpontja alatt található űrlap kitöltésével is közölheti az Eladóval.

 

12.2. A panaszok ügyfélszám alapján azonosíthatók és visszakereshetők, amennyiben az érintett panaszos ilyen azonosító számokkal nem rendelkezik, az előterjesztett panaszt az Eladó egyedi azonosítószámmal látja el.

 

12.3. Az Eladó az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni, és érdemben megválaszolni, továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az érintetthez eljusson. Ha a panaszt az Eladó elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

 

12.4. A panaszokkal kapcsolatos e-mail üzeneteket az Eladó archiválja, a panaszokról felvett jegyzőkönyvet és a válaszok másolati példányát tárolja.

 

12.5. Amennyiben az Eladó és a Vevő közötti fogyasztói jogvita tárgyalásos úton nem rendeződik, a vásárló számára az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre:

 

(i) A Vevő jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testület eljárásának kezdeményezésére:

A békéltető testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes békéltető testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes békéltető testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Az Eladót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

 

(ii) A Vevő jogosult a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni.

 

(iii) A Vevő jogosult vitarendezési eljárást kezdeményezni az Európai Unió online vitarendezési platformján, amely a következő elektronikus linkre kattintva érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési felület használata: a fenti elektronikus linkre kattintva megnyílik az online vitarendezési platform, ahol a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet, majd elektronikusan beküldi a békéltető testület részére az online felületen keresztül.

 

 

  1. A WEBOLDALRA VONATKOZÓ FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

 

13.1. A Vevő az ÁSZF-ben - így különösen a jelen pont szerinti felhasználási feltételekben - foglaltaknak megfelelően jogosult igénybe venni a Weboldal által biztosított tartalmakat és szolgáltatásokat. Amennyiben a Vevő az ÁSZF rendelkezéseibe ütközően, vagy visszaélésszerűen használja a Weboldal által biztosított tartalmakat és szolgáltatásokat, úgy Eladó jogosult a Vevő hozzáférését megszüntetni, és megtenni a további szükséges jogi lépéseket a Vevő által az Eladónak vagy az Eladóval kapcsolatban álló harmadik feleknek okozott kár megtérítéséért.

 

13.2. Az Eladó megfelelő műszaki-biztonsági intézkedéseket tesz a Vevő személyes adatainak védelme és biztonságos tárolása érdekében, valamint azért, hogy azokat jogosulatlan hozzáféréstől, felhasználástól, megváltoztatástól vagy a jogosulatlan törléstől megóvja. Az Eladó felhívja azonban a Vevő figyelmét arra, hogy az Internet nyílt, nem biztonságos hálózat, amely elsődlegesen az információcsere célját szolgálja, annak felhasználói a hálózat biztonságát rajtuk kívül álló okokból teljes mértékben biztosítani nem tudják.

 

13.3. A Weboldal megjelenítése és tartalma az Eladó kizárólagos szellemi alkotása, amely szerzői jogi védelem alatt áll. Minden, a megjelenítést, tartalmat, szolgáltatásokat érintő, vagy egyéb más felhasználás az Eladó írásbeli engedélye nélkül tilos, különös tekintettel az adatbázisokba történő rögzítésre, sokszorosításra, a reklámcélú felhasználás bármely formájára, valamint harmadik félnek történő továbbításra, valamennyi esetben, akár egészben, részben vagy átdolgozott formában. A Weboldalon megjelenő tartalmakat és megjelenítést, vagy annak bármely részletét kizárólag a szellemi alkotásokhoz fűződő jogok jogosultjának az előzetes, kifejezett és írásbeli hozzájárulása esetén lehet felhasználni.

 

13.4. Az Eladó nem vállal felelősséget a Weboldal ideiglenes letölthetetlenségéből, egyéb hibáiból, az azon szereplő elírásokból, elütésekből, vagy a Weboldal ideiglenes elérhetetlenségéből eredő károkért, valamint a Weboldalon található információik felhasználásával, továbbadásával okozott károkért, és nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalhoz való csatlakozás illetve regisztráció miatt következett be. Továbbá, az Eladó nem vállal felelősséget a vevői adatoknak a Vevő szándékos vagy gondatlan magatartásából bekövetkező, a Vevő tudtával vagy tudta nélküli illetéktelen használatából eredő károkért.

 

13.5. A Weboldal harmadik személyek weboldalaira mutató hivatkozásokat tartalmazhat. Az Eladónak nincs ellenőrzése a harmadik felek weboldalai felett, és nem feltétlenül támogatja azokat, illetve nem vállal felelősséget azokért, így azok tartalmáért, pontosságáért és működéséért. A Vevő felelőssége és kötelessége, hogy megismerje a meglátogatott más weboldalakon elhelyezett jogi és adatvédelmi nyilatkozatokat, illetve ismerje azok esetleges módosításait.

 

13.6. Az Eladó nem vállal felelősséget azokért a következményekért, amelyek a Vevő az ÁSZF-ből eredő kötelezettségei megszegéséből adódik, vagy abból, hogy a Vevő a termékekkel kapcsolatos utasításokat nem tartja be, illetőleg az Eladó által meghatározott intézkedéseket és teendőket nem megfelelően alkalmazza vagy értelmezi.

 

13.7. Amennyiben a Vevő magatartása következtében vagy azzal összefüggésben harmadik személy vagy bármely hatóság, illetve bíróság az Eladóval szemben bármilyen igényt támaszt illetve eljárást indít, a Vevő köteles minden, az Eladó által megkövetelt intézkedést megtenni, és köteles az Eladónak megtéríteni minden olyan kárt, vagyoni hátrányt és költséget, amely az Eladót a Vevő bármely jogellenes magatartása miatt vagy azzal összefüggésben éri.

 

 

  1. KUPON ALKALMAZÁSA, BEVÁLTÁSA

 

14.1. Az Eladó egyedi azonosító kóddal ellátott online kuponokat bocsáthat ki, amelyek a Webáruházban megvásárolható termékek vételéra vonatkozásában százalékos mértékű, fix összegű kedvezményre, felajánlott ajándék termékre vagy ezek kombinációjára jogosíthatnak. A fix összegű kupon esetében feltüntettet összeg minden esetben bruttó értékben és forintban értendő. Az Eladó által kibocsátott online kupon - illetve a kuponhoz tartozó kuponkód - a Weboldalon a kedvezménnyel érintett termékhez, termékkategóriához vagy csomagajánlathoz kapcsolódva vagy törzsvásárlói kuponként a regisztrált Vevő fiókjában kerül megjelenítésre, a kuponkódot a rendszer a „checkout” felületen automatikusan érvényesíti.

 

14.2. Az online kupon beváltásának folyamata a következő:

A kuponnal érintett termék oldalán a termékkép alatt látható az akció leírása, amely tartalmazza a kedvezmény mértékét, a kuponkódot és a vásárlás rövid menetét.

A Vevő a "Tovább a pénztárhoz" gombra kattintva jut el az ún. checkout felületre, ahol megtalálható a kuponkód megadására szolgáló beviteli mező. A beviteli mezőben kell megadni a kuponkódot, az „Alkalmaz” gombra kattintással váltható be a kupon. Mobiltelefonon történő vásárlás esetén a checkout oldalon a beviteli mező megjelenítéséhez a "Megrendelés összesítés" fület szükséges legördíteni.

Regisztrációhoz kötött kupont (így a törzsvásárlói kupont) csak regisztrált és a fiókjába belépett Vevő tud beváltani. A Vevők nem regisztrált vásárlóként olyan kupont tudnak beváltani, amelyek nem regisztrációhoz és belépéshez kötöttek.

Amennyiben a törzsvásárlói kupon automatikusan megjelenítésre kerül, de a Vevő eltérő kupont szeretne beváltani, úgy meg kell adni a beviteli mezőben a kiválasztott akcióhoz tartozó kuponkódot, és ezt követően az „Alkalmaz” gombra kattintva látható lesz a termék alatt a teljes ár és a termék értékéből levont kedvezmény.

 

14.3. A kupon beváltása esetén a fizetendő végösszeg módosul a kupon összegével vagy kedvezmény mértékével. A kupon beírásakor a kupon karaktereit kell beírni, valamint a kötőjel megadása úgy, ahogy a kuponkódban is szerepel. A kuponkódot célszerű másolással beilleszteni a megadott mezőbe, ekkor figyeljen, hogy se a kuponkód elé, se a kuponkód mögé ne másoljon szóközt.

 

14.4. Az online kuponok rendelkezésre bocsátására elsődlegesen az Eladó egyoldalú döntése alapján, így az Eladó által meghirdetett promóciók keretében kerülhet sor; ilyen esetekben az online kuponnal elérhető kedvezmények összegét, illetve mértékét, a kupon beváltásának feltételeit is jogosult az Eladó egyoldalúan meghatározni. Az online kupont az Eladó jogosult egyoldalúan visszavonni, módosítani.

 

14.5. Az Eladó által rendelkezésre bocsátott online kupon, illetve az azzal elérhető kedvezmény érvényesítésére kizárólag a megrendelés leadása előtt van mód az adott kuponra irányadó beváltási feltételek betartásával a jelen bekezdésben foglaltak szerint. A kuponnal elérhető kedvezmény utólagos érvényesítésére, így a már megrendelt termékek árából történő utólagos levonására nincs lehetőség.

 

14.6. Az online kupon nem váltható át pénzre, a kupon értékéből vagy összegéből pénz nem igényelhető vissza, ennek megfelelően amennyiben a vásárlással érintett termékek vételára nem éri el a kupon szerinti kedvezmény összegét, akkor is a teljes összeg felhasználásra, a kupon teljes mértékben beváltásra kerül.

 

14.7. Egyedi kuponkód harmadik személy részére kizárólag az Eladó kifejezett engedélyével ruházható át.

 

14.8. Az online kupon szerint kedvezmény más kedvezménnyel nem vonható össze (törzsvásárlói kedvezménnyel sem).

 

14.9. Az online, egyedi kupon többszörözése, utánképzése, másolása, hamisítása tilos.

 

 

  1. VEGYES RENDELKEZÉSEK

 

15.1. A Vevő a megrendelés leadásával elismeri, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseit ismeri, és az ÁSZF-et elolvasta, továbbá az ÁSZF rendelkezéseit megértette, tudomásul vette és kifejezetten elfogadta.

 

15.2. Az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy az ÁSZF-et időről időre megváltoztassa. Kérjük, minden vásárlás előtt olvassa el és ellenőrizze az ÁSZF-et. Kérjük, hogy alaposan olvassa át az ÁSZF-et, tekintettel arra, hogy az ÁSZF sé annak mellékletei tartalmazzák a fogyasztó (Vevő) és a vállalkozás (Eladó) közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) 11. § (1) bekezdése szerinti az Üzlethelyiségen kívül kötött szerződés és távollévők között kötött szerződés megkötését megelőzően a vállalkozást terhelő kötelező tájékoztatást a fogyasztók részére, amely a Rendelet 11.§ (6) bekezdése értelmében a megkötött szerződés részét is képezi.

 

15.3.    A Weboldalon történő vásárlás feltételezi a Vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Az Eladót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, amely megakadályozza a Weboldal működését és a vásárlást.

 

15.4. Az Eladó adatkezelési tájékoztatója a www.lisse.hu weboldalon érhető el.

 

15.5. A jelen ÁSZF szerint létrejött szerződéssel kapcsolatos bármely kérés, információ, jognyilatkozat a felek között kizárólag abban az esetben érvényes, ha

(i) a Vevő az Eladónak az ÁSZF-ben megjelölt címére e-mailben elküldi, székhelyére személyesen kézbesíti, ajánlott, tértivevényes küldeményként postára adja,

(ii) az Eladó a Vevőnek a regisztráció során megadott címére e-mailben elküldi, címére személyesen kézbesíti, ajánlott, tértivevényes küldeményként postára adja.

 

16.6. Jelen ÁSZF minden pontja önmagában érvényes. Amennyiben bármely bíróság vagy hatóság úgy dönt, hogy valamelyik pontja jogellenes vagy nem végrehajtható, akkor a többi pontja továbbra is hatályban marad és érvényes. Amennyiben jelen ÁSZF szerint létrejött szerződés bármely része nem végrehajtható, ezen rész végrehajthatatlansága nem érinti a többi részt, amelyek továbbra is hatályosak és érvényesek.

 

16.7. A jelen ÁSZF-et és az ÁSZF szerint létrejött szerződést a magyar jogszabályok szerint értelmezendő, tekintet nélkül a kollíziós magánjog alapelveire. A magyar bíróságok kizárólagos joghatósággal bírnak a szerződésből eredő minden vitát illetően. A felek vállalják, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy a vitájukat békés úton próbálják rendezni. Békés megegyezés hiánya esetére a felek megállapodnak, hogy az ÁSZF és az ÁSZF szerint létrejött szerződés rendelkezéseivel kapcsolatban, fogyasztónak nem minősülő vevők esetén felmerülő jogvita esetén a Keszthelyi Járásbíróság rendelkezik kizárólagos illetékességgel.

 

 

Keszthely, 2020. szeptember 4.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Close (esc)

Newsletter

Iratkozzon fel a legfrissebb hírek és frissítések megtekintéséhez

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Search

Shopping Cart

Your cart is currently empty.
Shop now